Qaranlıq

SADAKATSİZ PARODİ - ASYANIN ZAFERİ 

Abunə olun
Baxış 760K
96% 21 000 833

Asya Derinden İntikam Alıyor Ve Ali'ye kavuşuyor. 17. Bölümü 3 Dakikada Nasıl Olurdu?

Dizinin Resmi Sosyal Medya Hesapları.
💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa​ 🤗
💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb​ 🤗
🎵 Sadakatsiz müzikleri için: ingroov.es/sadakatsiz​ 🔊

Oyuncular:
Cansu Dere (Asya)
Caner Cindoruk (Volkan)
Melis Sezen (Derin)
Burak Sergen (Haluk)
Özge Özder (Derya)
Eren Vurdem (Mert)
Yeliz Kuvancı (Bahar)
Olcay Yusufoğlu (Serap)
Nazlı Bulum (Nil)
Gözde Seda Altuner (Gönül)
Emir Taro Tekin (Selçuk)
Alp Akar (Ali)

Paylaşın:

Link:

Yüklə:

Yükləmələr.....

Buraya əlavə edin:

Mənim pleylistlərim
Sonra baxın
Şərh 0   
BengiSu İNCEDAĞ
BengiSu İNCEDAĞ 3 ay əvvəl
Bilim adamları : İnsanlar klonlanamaz Nasıl olurdu? :D
sayed saber
sayed saber 18 gün əvvəl
@NASIL OLURDU ? o vur müziği bide zeynep in gül me anı cok komik1😂
Gülistan gezgin
Gülistan gezgin Ay əvvəl
@NASIL OLURDU ? pl
Kiraz Yalçın
Kiraz Yalçın 2 ay əvvəl
Bencede
Semir Avcı
Semir Avcı 2 ay əvvəl
Cimcime senide çalarım kısmı güzelll
Dicle Parıltı
Dicle Parıltı 2 gün əvvəl
Peki adamın herkese benzemesi?
Dicle Parıltı
Dicle Parıltı 2 gün əvvəl
Ayy! YARILDIMMM! Sjsjsjsjsj
Dicle Parıltı
Dicle Parıltı 2 gün əvvəl
0:21 sjsjjsjsjs
Dilara Nur Kahraman
Dilara Nur Kahraman 2 gün əvvəl
Seviliyorsun kral❤️☺️
Bruhqueen🐰 #saveralph
Banyoda tablosu olmayanda ne bilim
yavbah FAN
yavbah FAN 5 gün əvvəl
0:47 Volkan dan çok Erkan Petekkayaya benzettim 😁
saksıdakı vıdeo
saksıdakı vıdeo 10 gün əvvəl
😂😊
parx jm
parx jm 12 gün əvvəl
Bi içerik bukadar mı kaliteli olur...
Öwni Hanvi
Öwni Hanvi 12 gün əvvəl
🤣🤣🤣
nermina Memett
nermina Memett 12 gün əvvəl
🤣😂😂
Görkem Okutan
Görkem Okutan 14 gün əvvəl
Kapak resminde ali aliden daha çok neclaya benziyor
Ayşegül Bebek
Ayşegül Bebek 14 gün əvvəl
Çok komik 😆
Hasan hüseyin Atlar
Hasan hüseyin Atlar 15 gün əvvəl
Komikkkk🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 öldüm gülmekten abi bu ne
sayed saber
sayed saber 18 gün əvvəl
Derin : kızım söyle naptı bu manyak sana Zeynep : beni dövdü Ali : ya dövmedim bisi yapmadım Ben zeynep ne ara konuşmaya başladı😂😂😂😂😂
Muhammed bilal
Muhammed bilal 18 gün əvvəl
00.55 de zeynebin gülüşü komik değil mi gülenler. Like atsın
Pargalı İbrahim Paşa
Pargalı İbrahim Paşa 19 gün əvvəl
Hekimoğlu'nu yapar mısın?
Hacer Toruk
Hacer Toruk 20 gün əvvəl
1000 Ken izledim çok güzel olmuş ellerinize sağlık
A.S.T.
A.S.T. 22 gün əvvəl
Tek kelimeyle harikasin yeteneksin yaa
Jiji Bella
Jiji Bella 23 gün əvvəl
Hahaha allahım bu çok iyi yaa
NZ GL
NZ GL 27 gün əvvəl
Asyanın çenesi 😂😂😂😂😂😂😂😂
Hülya Yılmaz
Hülya Yılmaz 29 gün əvvəl
Mükemmelsin kardeşim 💋💋💋
Maqlo Baku
Maqlo Baku 29 gün əvvəl
Gey.Nurayli 🌈LGBTAZ🇦🇿 2;02 benim elbisemide geymiw Volkan bir Gey mi tarım😱😂 ablam benim Volkan Kalçukuda al gel ay bardon Salçuk😅
Numan İcoglu
Numan İcoglu Ay əvvəl
Abi geçmiş olsun kolunu hördüm😓
Vahide Nayir
Vahide Nayir Ay əvvəl
Kekekkeiei😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😅😅😅
{Gacha Eylül} ツ
Yaa çok güzel videolar yapıyorsun abi👍👍👍👍👍👍💞
BLİNK GİRLS
BLİNK GİRLS Ay əvvəl
Ali hiç olmamış
Irmak OS.
Irmak OS. Ay əvvəl
Bilim adamları: İnsanlar klonlanamaz Nasıl Olurdu ?: 1.Asya 2.Asya :D
(。・ω・。)
(。・ω・。) Ay əvvəl
0:58 tipine haykırdım JSJSJSJSH😂😂😂😂
Elanaz Aydın
Elanaz Aydın Ay əvvəl
00:35😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Fatoş Genç
Fatoş Genç Ay əvvəl
vur vur kader bir daha😂
Rukiye Nedgis
Rukiye Nedgis Ay əvvəl
Saçma olmus
Sudenaz SARIBAŞ
Sudenaz SARIBAŞ Ay əvvəl
Volkan in şarkıları harika yaaaa😝
GHALYH
GHALYH Ay əvvəl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Elif Seda
Elif Seda Ay əvvəl
Ağlayınca gülüyormuş gibi değil gülünce ağlıyormuş gibi.😅
şervan pehlevan
şervan pehlevan Ay əvvəl
Çarşamba sadakadsiz lennnnnnnnnnnn ama alı güzel olmuş
Neslihan Yıldırım
Ahaha.. o aslında kıta için söylüyor, Asya kıtası için 😂
Neslihan Yıldırım
Çok güzel ya 😂
napıcan koçum
napıcan koçum Ay əvvəl
Volkan asyanın banyosunda duş alır : YAW HEHE Asyanın elbisesini giyer :Ama kırmızı çok yakışıyor kocişime ben kırmızı severim o yüzden
zehra Xelilli
zehra Xelilli Ay əvvəl
Allahim öldum gülmeden kardesim ellerine salik.😂
Azra Almış
Azra Almış Ay əvvəl
Asya:ben yokken ağlamış Yok o ağlayınca gülüyormuş gibi duruyor yok o ağlamıyor gülüyor o gülüyor Harikaydı bu sahne ya😄😄😄
PARODİLİ
PARODİLİ Ay əvvəl
ALI COK BENZEMIS HANI O MAKYAJLA COCUK GIBI GORUNUYORSUN 👍👍
Eren Öztel
Eren Öztel Ay əvvəl
Abi bu mpntajları nasıl yapıyorsun çok iyi ya
Şevval Uçar
Şevval Uçar Ay əvvəl
Alinin ağzı
Şevval Uçar
Şevval Uçar Ay əvvəl
2:02
Gülnaz Dursun
Gülnaz Dursun Ay əvvəl
Ali: kız bak cimcime ağlama yoksa senide çalarım haa🤣🤣
Yaren Su Görgülü
2:12 Kırmızı yakışmış 🤣
Gönül Demirkıran
Jdjdksjs😂😭😂😂
Hacıkadın Can
Hacıkadın Can Ay əvvəl
😁😁😅😅😅
Şefik Kalender
Şefik Kalender Ay əvvəl
Beni dövdü gülme kırizi
NİSA ACAR
NİSA ACAR Ay əvvəl
Cimcime ağlama yoksa senide çalarım😃👍
Zemin Demirkanoglu
Ne küçüğü beyefendi zamanında evlenseydi sizin kadar oğlu olurduu koptumm 🤣🤣🤣🤣🤣
Fatime Tagizade
Fatime Tagizade Ay əvvəl
Yaa ne kadar guzell laf bulamiyomm Mukemmelll sahanee cok ama cokk guzellllll🥰🥰❤
Irmak Dereli
Irmak Dereli Ay əvvəl
Sadakatsizi güzel yapamıyorsun diğerleri daha güzel
Character Change
Character Change Ay əvvəl
Volkan Volkana cok benzemis
Işıl Mısra Dirik
Ali: Kız cimcime ağlama bak yoksa seni de çalarım ha dhkedhekdn
Meliha Akyol
Meliha Akyol Ay əvvəl
Çok güzel olmuş
NİSA ACAR
NİSA ACAR Ay əvvəl
Ağlama yoksa senide çalarım😃👍
Irmak Yılmaz
Irmak Yılmaz Ay əvvəl
Ya çok iyisin ve adammmm 😂😂
Fuad Mammadov
Fuad Mammadov Ay əvvəl
Azerbaycannan salamlar
Fuad Mammadov
Fuad Mammadov Ay əvvəl
Sadakatsizlara gelsin
Fuad Mammadov
Fuad Mammadov Ay əvvəl
Mahnilari nece uygun secirsiz
Fuad Mammadov
Fuad Mammadov Ay əvvəl
Izlediyim serialdi
Fuad Mammadov
Fuad Mammadov Ay əvvəl
Əladi
Fuad Mammadov
Fuad Mammadov Ay əvvəl
Aydaaa neqede gulrem baxdiqca
••BİHAN PANDEY••
Ali o nasıl ağlama 😂😂😂😂😂😂
Nisan Onat
Nisan Onat Ay əvvəl
Ali: Kız cimcime ağlama bak yoksa senide çalarım Hadi gel beraber pubgy oynayalım Bebek : Ahhahahahahhahahahahhahahahhaha Derin: aaa kızımmmmmm nolduuuuuhhhhhhhhhh
Zeynep Bodur
Zeynep Bodur Ay əvvəl
Cok gük gül büm
Hakan Koçak
Hakan Koçak Ay əvvəl
bu kanalı çok seviyorum
Ceren Özcan
Ceren Özcan Ay əvvəl
Ağlama yoksa senide çalarım.
sarı kahraman
sarı kahraman Ay əvvəl
Cok güldüm
Renkli Enerji
Renkli Enerji Ay əvvəl
🤣🤣🤣😜
LEWIN 1
LEWIN 1 Ay əvvəl
😂😂😂😂😂
ahmet portakal
ahmet portakal Ay əvvəl
Asalet kelimesi bir insan olsaydı kesinlikle bu cansu dere olurdu
Pesin Gücü
Pesin Gücü Ay əvvəl
1:23 yanlış tam tersini diyecekti
Fatya Saatova
Fatya Saatova Ay əvvəl
Alah aşkına bu ne yy
İnci Bodur
İnci Bodur Ay əvvəl
Bak seni de çalarım haaa😂😂😂
• Gülüş
• Gülüş Ay əvvəl
0:58 😂
Uğur Böceği
Uğur Böceği Ay əvvəl
Sadakatsiz son akşam yemeği videosu neden yok... Arada açıp izliyordum efsaneydi ama şimdi yok bulamıyorum...
{CEMCEL}[YASƏMƏN]
Yanlız Alinin alayışıı😂
MARCO DİAZ💖(starını seven)
2:12😁😁
banustudy
banustudy 2 ay əvvəl
Nobody: Volkan: Herşey ali için sevgilim Derin:Iyi peki tamam o zaman 🙂✌
salbeniyks
salbeniyks 2 ay əvvəl
ALİNİN DUDAKLARİ JSKSJSKD
Toprak Yangın
Toprak Yangın 2 ay əvvəl
B bu ne genişlik arkadaş ya.
Toprak Yangın
Toprak Yangın 2 ay əvvəl
Şimdi bir ayaş oldum
ツლ[ᴅᴇᴀᴅ ᴋɪʟʟᴇʀ]ツლ
Kız cimcime ağlama yoksa senide çalarım ALSKMLSOAKWKSLAOWKKEKEKSKWKEJEKAKSKS😂😂😂😂
Ayşegül Dilan KORKMAZ
Ali'ye gül gül öldüm!
Nursen Ozyigit
Nursen Ozyigit 2 ay əvvəl
Derin salaklıkta 1 numarasın
İsra Yanar
İsra Yanar 2 ay əvvəl
HİÇ KİMSE.. VOLKAN HERŞEY ALİ İÇİN SEVGİLM
FURKAN Şengül
FURKAN Şengül 2 ay əvvəl
Çok güzel
Zeynep Can
Zeynep Can 2 ay əvvəl
Kız cimcime ağlama bak senide çalarım ajajakmxjskz
s horse
s horse 2 ay əvvəl
Asya:Volkan beni öptü buna ne diyeceksin? Derin:He sen hastasınn ali için yaptı Asya:Peki odama girmiş ve ağlamış? Derin:Hee şey alinin kitabını almaya gitti de Ben:WTH
Origami ve Sanat Dünyası
Volkan ne diyor, Derin neye inanıyor? Birinci Konuşma Derin: Volkan Asya ile öpüşmüşsün!!! Volkan: Oğlum Ali için hayatım. Derin: Tamam hayatım zaten Asya'ya inanmamıştım. ----------------------------------------------------------------------------------------- İkinci Konuşma Derin: Volkan bu bebek kimin? Volkan: Asya ile benim bebeğim, çok tatlı değil mi? Derin: Neee... Volkan: Oğlum Ali için hayatım. Derin: Tamam o zaman hayatım. Asya'ya inanmamıştım zaten.
roblox_kralicesi
roblox_kralicesi 2 ay əvvəl
Sadakatsiz daha iyi yapıyorsun abi valla bak tıpatıp asyaya brnzemissin😂
Origami ve Sanat Dünyası
En güzel parodilerden biri olmuş. Tek kelime ile ''MÜKEMMEL''
leman Abbasova
leman Abbasova 2 ay əvvəl
Allahim yaa hepside benziyo
leman Abbasova
leman Abbasova 2 ay əvvəl
Allahim yaa hepside benziyo
Naz Kalem
Naz Kalem 2 ay əvvəl
2. Sini de yapar mısınız lütfen
Uğur Kayhan
Uğur Kayhan 2 ay əvvəl
aga şu makyajı nasıl yapyıon yaaaaa
kral delisi
kral delisi 2 ay əvvəl
Abi sen soal parfüm reklamında oynadın
İrəli
Çukur 4.Sezon 39.Bölüm
2:30:11
MÜGE ANLI - PARODİ
2:31
Çukur 4.Sezon 39.Bölüm
2:30:11